Godmorgon

Vaknade några timmar tidigare än planerat på min lediga dag. Tror faktiskt att solen lyser fortfarande, men har inte dragit upp persienerna än så kan inte vara helt säker, men det ser lovande ut i springorna.
Sovit sjukt dåligt inatt. Vid femtiden fick jag för mig att strömmen gick (kan ha drömt) å  blev på så sätt automatiskt rädd, för vad vet jag inte. När strömmen kom tillbaka så flög tankarna till datorn "vilken tur att strömmen kom tillbaka för nu kan jag starta datorn igen". För det första så är datorn bärbar å klarade sig nog på batteriet de ca 10min strömmen var borta, för det andra VARFÖR VA DET SÅ VIKTIGT ATT DATORN VAR PÅ MITT I NATTEN?? Skyller helt på att jag va yrvaken eller eventuellt drömde detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0