Ledighet är överskattat

Har snart varit ledig en vecka å inte ens varit hemma hela denna vecka, men ändå vill jag inget annat än att klättra på väggarna. Vet inte vart jag ska ta vägen. När jag är ledig så blir jag verkligen totalledig. I början försöker jag att göra så absolut lite jag kan, å troligtvis är det där mitt problem ligger. Det är nog bättre att dra ut på slappandet jämt fördelat över hela veckan. Hade det varit fint väder kunde man ju passat på att njuta av det med en bra bok på gräsmattan men sån tur kan man ju inte ha så klart. Lovar er att på onsdag när jag ska jobba 10h-pass kommer det vara strålande solsken. Har en kusin som brukar säga "jag visste väl att du jobbade, det är ju så underbart väder ute", börjar tro att det ligger en förbannelse över mig

Kommentarer
Postat av: Lill

Haha jag var precis ute lite innan jag satte mig här och läsa och solen skiner i alla fall här.

2008-06-25 @ 09:56:59
Postat av: Lona den bittra

Märkligt hur rätt man kna ha :P

2008-06-25 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0