Man ska verkligen inte ropa hej!

Om man läste det förra inlägget så står det att inte ska jobba mer denna vecka, rättelsen blir nu att jag inte skulle jobbat mer denna vecka. 10 min efter jag la in förra inlägget ringde dom från konsum å hade kris för frysvarorna kommit å ingen som kunde ta hand om dem än. Eftersom jag bor närmast ringer dom självklart mig. Frågade hur lång tid dom trodde det skulle ta. De svarade 1-2h, men det tog 3h, för när jag va väl klar med en sak började nästa grej osv. Man borde väl egentligen inte klaga men jag ska jobba så otroligt mycket efter midsommar så såg fram emot att vara ledig denna vecka. Så denna gång tänker jag inte säga att jag ska inte ska jobba mer i veckan, jag hoppas bara att jag slipper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0