Midsommarfirande på Liseberg

Vi hade rätt, det va inte mycket folk på liseberg denna helg. Det va faktiskt knappt något folk i Göteborg över huvud taget. Mitt inne i stan kunde man gå över gator hur man ville, det kändes nästan som att vara hemma i Silverdalen fast med höghus.
Vi började med att checka in på vårt hotell F1 (Sveriges billigaste hotell, sjukt smidigt å bra) för att stanna på rummen ett tag å dricka lite öl. Sen bar det iväg till stan för att äta lite, vi gick å gick å gick men inget va öppet så det fick bli mat inne på liseberg istället. Köerna va korta så vi hann åka allt vi ville mer än en gång redan första dagen. Av någon konstig anledning hängde jag till å med upp i Uppskjutet. Hjärtat bultade väldigt väldigt snabbt innan vi åkte upp, väl där uppe skriker Erik till mig att jag måste titta på utsikten, försöker röra huvudet lite åt höger men utan resultat. Istället skriker tillbaka "JAG KAN INTE RÖRA MIG" med massa desperation i rösten, något jag fick höra resten av resan.
Morgonen efter gick jag in till killarnas rum för jag hade varit vaken 1,5h å Anna hade inte visat minsta lilla tecken på liv. Killarna hade haft en rätt så rolig natt då Erik måste ha drömt att Nisse bad Erik att väcka honom å berätta en lite grej. Så kring kl 2-3 vaknar Erik till å väcker Nisse för att säga "Nisse, väggarna är kala". Nisse förstår ingenting å undrar om Erik är allvarlig. "Ja väggarna är kala". Nisse börjar bli lite arg på Erik å undrar om han är sinnesjuk. Erik lägger huvudet på kudden å somnar. Dagen efter fick Erik reda på att Nisse inte hade bett om att bli väckt och detta fick Erik höra resten av  resan :)

Nu till bilderna



Anna å jag va självklart tvungna att springa in i Spegelhuset å ta massa kort. Kolla in våra otroligt snygga figurer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0