Roadtrip

Igår åkte jag upp till Linköping för å hämta mattorna så jag kan tvätta dom i sjön i helgen (hoppas på varmt vatten).. Eftersom jag ändå skulle stanna över natten blev det lite vin till fotbollen. Väldigt tråkigt att Ryssarna förlorade för dom har spelat otroligt rolig fotboll hela turneringen.
Idag ska jag ut till Tornby å handla lite grejer till föräldrarna, ni vet såna saker man måste åka 12mil för att handla, bäst å passa på när nån åker med andra ord :P.. Sen är det tillbaka till lägenheten, skyffla in mattorna i bilen, vänta på att Snetch ska komma hem så vi kan åka å äta kinamat å sen åka hem till Smålandsskogarna. Får hoppas på mindre trafik idag. Igår va det helt sanslöst men bilar på vägen, när man äntligen kom förbi en kö va man framme vid nästa efter 1 min. Nästan så jag börjar fundera på att uppfinna en bil som även kan flyga vid just såna situationer, men det får bli kvällens projekt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0