Smart eller idiotiskt?

Imorse tog jag det kanske jättedumma beslutet att inte göra min tenta som är på torsdag, men ärligt talat så har det aldrig känts bättre. Försökte börja plugga till den förra veckan men hann bara med en dag för det finns alltid en massa andra saker som måste göras. Å den här veckan är det seminarie imorn plus ett möte mesd StuFF, ett PM som ska vara klart på onsdag (även att det bara är på 2 sidor så tar det sjukt lång tid å skriva då jag hur lätt som helst kan komma upp i 4 sidor) å sen återmatning för hemtentan på onsdag också. Så någon gång här emellan ska jag alltså hinna tentaplugga till en tenta jag skrivit två gånger innan å tyckt att jag kan allt jag behöver kunna inför den å sen inte varit i närheten av att klara den. Så jag tror nog att jag försöker mig på den efter sommaren istället. Vem vet, jag kanske till å med köper boken till kursen, men det återstår fortfarande å se...

Kommentarer
Postat av: Lill

Jag tycker det är ett bra beslut varför skriva när man känner att det inte kommer gå bra. Då blir man bara ännu mer nedtryckt när det inte går bra, och då kan man ju undvika det

2008-06-02 @ 21:44:18
Postat av: johanna...

Låter smart! och köpa bäcker är sjukt överskattat =)

2008-06-02 @ 23:53:34
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Lina

haha tack för stödet tjejer :)

2008-06-03 @ 00:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0