Värre än en rysare

För några inlägg sedan berättade jag om en äcklig kund vi har som ingen tycker om, han är helt enkelt väldigt obehaglig. I framtiden nu kommer jag kalla honom UFBFS (Uppdrag Få Bort Från Silverdalen). Han är iaf inne varenda dag å handlar några småsaker, speciellt sina tidningar, är Expressen eller Aftonbladet slut blir det ingen rolig historia å vi får oss en uppläxning om att vi borde ta hem tillräckligt många. Det är bara det att vi rapporterar bara hur många vi säljer varje dag å sen skickar dom bara ett antal till oss, sen om det är någon kul grej i bilagorna går dom alltid åt fort.
Ska försöka att inte tappa tråden mer.. När man jobbar eftermiddagen så går man alltid omkring orolig i väntan på att han ska komma in å när man väl ser honom där inne ryser det i hela kroppen. Jag som verkligen hatar skräckfilmer anser dom vara ganska behagliga jämfört med UFBFS. När han väl har sölat klart inne i butiken å går ut genom dörren blir man så otroligt glad så skulle inte förvåna mig om vi börjar sjunga å dansa bara för att han inte kommer komma tillbaka den dagen något mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0