Bearbetning???

Ska snart bege mig mot skolan för första gången idag. Skulle egentligen varit där redan vid 9 men jag hade verkligen inte klarat av det då så istället låg jag i sängen fram till tolv å typ stirrade upp i taket. Tankarna förstår ni säkert vart dom var och tårarna rann självklart i floder. Egentligen hade jag inte velat åka till skolan nu heller men är tyvärr tvungen då vi har ett seminarie som man måste diskutera en massa på, troligtvis kommer jag sitta tyst å smyggråta under hela tiden. Alla säger åt mig att jag måste ta mig tid för att komma över detta, men hur ska man hinna med det då? Seminare idag, skifte imorn-fredag, helgen kommer bestå av plugg så man har en chans att klara hemtentan som kommer ut på måndag. Måndag är det fest igen, tisdag hemtenta (troligtvis lär man vara uppe hela natten till onsdagen). Så ja om en vecka kanske jag har tid att bearbeta det här.. Livet suger verkligen just nu

Kommentarer
Postat av: Lill

Känner med dig. Allt gick så dåligt för mig så jag åkte hem istället, få lite terapi

2008-05-14 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0