Business där fram, party där bak

Innan du läser detta vill jag bara att du ska tänka på att det va mig det hände, så snälla bli inte förvånad.

Kom nyss hem från skolan å på vägen hem stannar man som vanligt till vid hemköp. Eftersom man är en ganska stor mjölkälskare så blir det alltid svårt att cykla hem efter det, man får alltså gå med cykeln å kassen på styret. När jag kommer ut från hemköp upptäcker jag att min kjol satt otroligt högt upp där bak. "Shit, hur länge har jag gått så här då????" Å varför sa ingen i så fall till mig? Är folk verkligen så rädda för att närma sig okända människor så dom absolut inte kan säga till en person som just precis håller på att skämma ut sig?
I alla fall så rättar jag till kjolen å börjar gå hemåt, bara det att efter ca 20m åkte kjolen upp igen. Det är nu jag börjar bli arg istället för att känna att detta var det mest pinsamma på länge. Rättar till kjolen igen å samma sak hände igen 3 gånger på vägen hem (bör tilläggas att det inte är långt alls). Efter ungefär andra gången kom jag på att det var datorväskan som kasade upp kjolen men med lite tur i oturen så täcker väskan en ganska stor del av baken så man visade inte allt för mycket. Plus att jag hade leggings så egentligen visade jag ingenting, men det är själva grejen att jag hade en knälång kjol där fram men ingenting där bak stundtals :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0