Dagen blir bara bättre å bättre

Hade en väldigt märklig dröm inatt, vaknade imorse å va livrädd. Drömmen handlade om att jag var gravid, vem pappan var framgick inte i drömmen, men jag va tydligen rädd för honom. Iaf så var jag enorm och det va dags att föda, men ungen ville inte komma ut. Då hände det sjukaste, min mage sjönk in, men inte helt å hållet. För vi började räkna månaderna och kom fram till att jag bara var i fjärde månaden så alltså hade jag en så stor mage som man brukar ha vid det stadiet. Då blev jag jätteglad å gjorde en abort så killen aldrig skulle märka något, vilket han inte gjorde heller. Innan jag vaknade kysste jag killen men fick aldrig se hans ansikte, väldigt frustrerande.. Vad betyder en sån dröm egentligen??

Iaf så har vi suttit å gjort projektarbete nu på morgonen å vi har kommit väldigt långt måste jag säga. Det känns otroligt bra och som att vi inte behöver stressa speciellt mycket, precis så som det ska vara i ett projekt. På hemvägen gick jag in på hemköp å köpte grillmat, då träffade jag en väldigt oväntad person, en infödd Silverdalsbo som har gått å skaffat sig en pojkvän här uppe. Har inte sett henne sen i somras så va väldigt kul att träffa henne en snabbis. Å sen när jag kom hem låg mitt nya chip till Wii:et bland posten (det förra va det glapp i) så hoppas att det funkar den här gången. Om några timmar beger vi oss mot valla för att sitta å mysa i solen å dricka massa god öl, sen kommer massa festerister dit också så ska vi förfesta till UteKravallen tillsammans. Som sagt, dagen blir bara bättre å bättre :)

En liten kul grej bara, när jag gogglade gravid mage fick jag fram den här bilden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0