En vecka fylld av sista

Den veckan började redan i fredags och slutar inte förens nästa måndag. I fredags va det UK som va den sista kravallen vi fick gå på som festerister, kommer bli trist att börja betala för sig igen. Även om man är väldigt trött på livet som festerist ser man ändå fram emot skiftet så man kan gå vidare med livet och levern kan hoppa ett glädjeskutt för att den kanske kan börja användas igen.
Det är vår sista vecka som festerister alltså, på torsdag åker vi iväg till okänd plats och med en cermoni ska vi bli äckliga pateter som alltid klagar på att det va bättre förr. Under sommaren ska det sys på overallerna ännu en gång, men denna gång ska vi kryssa benen så halva benen är svarta å resten blå typ. Kommer verkligen inte göra det förens i sommar för börjar jag med det här uppe lär alla vilja låna min symaskin, å med det menar jag att jag får sy allt :)..
På måndag är det sista festerifesten, den får vi tyvärr gå på som pateter men vi kommer ändå festa som festerister och självklart på sättet som bara SM kan.
I ett helt år har man gått omkring å representerat SM och snart ska man få se våra SMåglin ta över. Det är ett jättebra gäng vi har tagit ut och dom kommer göra ett underbart jobb, för jobb är det verkligen, jobb som man både kommer sakna och aldrig någonsin vilja göra mer i sitt liv.

/Snart X-Segolene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0