Förlåt

Visste att jag inte borde gått på seminariet idag. Råkade skälla lite på Biffen utan anledning egentligen. Jag va inte ens arg på honom, så jättemycket förlåt. I övrigt gick seminariet bra, det lilla jag lyssnade på läraren kunde jag va med å diskutera om. Men ärligt visst är det helt omöjligt att sitta å lyssa på allt en lärare säger oavsett omständigheter.. Man liksom bara flyter iväg till en annan värld ett tag å sen när man kommer tillbaka till verkligheten så har man ingen aning om vad han/hon pratar om.
I alla fall så är livet fortfarande surt, men ska se på hockeyn ikväll så då ska jag förhoppningsvis få skrika av mig lite. I periodvila kan det nog bli lite wii också, funderar på boxningen så man får ut sin ilska där med. Visste väl att det fanns en bra anledning till att jag köpte det, terapi på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0