Glamorös tvättkväll

Nu när hemtentan är inlämnad å inga festerigrejer att planera så är den stora frågan: Nu då? Har verkligen ingenting att göra förutom att tvätta. Tyvärr tar det inte speciellt lång tid nere i tvättstugan så man skulle kunna stanna mellan tvättarna utan istället måste man gå upp till lägenheten igen å försöka sysselsätta sig. Skulle iofs kunna plugga till tentan som är i början på juni men nä, det är långt dit å börjar jag nu lär jag ju hinna tröttna på det. En ganska dålig ursäkt absolut, men när man är expert på att hitta dom så finns det tyvärr inga alternativ.
Skulle ju kunna formatera om datorn för skojs skull (så uttråkad är jag) men det är ju tyvärr en sån grej som man brukar kunna bli sittande hela natten med å projektgruppen bestämde kl 8 imorn (utan att jag höll med :P). Kanske borde hitta någon aktivitet som man blir extremt trött av, eftersom jag sov 10,5h inatt lär det ju behövas.
Serier har jag inte heller några att titta på längre eftersom typ alla har säsongsavslutning kring den här tiden på året. Så om någon vet om någon serie som är superbra å värd att titta på säg till direkt.
Helst av allt skulle jag vilja shoppa men det går ju inte nu å på dagarna har jag faktiskt saker att göra, tänka sig att även filfackare är i skolan hela dagarna nu för tiden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0