Har varit duktig idag

Det finns vissa dagar då man bara hade velat ligga ute i solen å inte gjort något annat, idag va en sån dag. Men än så länge har jag inte lagt mig på någon gräsmatta för ärligt så tycker jag inte redigt om att ligga direkt på marken, så mycket kryp där nere å vem vet ifall en eller annan orm kommer å biter en i fötterna. Det är nog dags att köpa en solstol så man kan njuta massor mer av det fina vädret medans det fortfarande är kvar.
Detta har jag gjort istället för att gassa i solen: springa, tvätta, laga supergod middag (som det till å med blev över av)
Detta ska jag göra istället för att gassa i solen: promenad till valla för att hämta min kvarglömda väska hos Nina, Hanna å Elin, stryka, skriva en ordförandespalt till SAKSAREN. Någon som har nån ide vad man kan skriva om? I mitt huvud står det för en gångs skull still


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0