Kalla mig kräftan

När man har en sån otroligt känslig hud som jag borde man efter 21 år ha lärt sig att huden gör ont när man suttit ute i mer än 2h. Idag satt jag i 4, så gissa hur jag ser ut nu. Jo som en kokt kräfta. Det känns som att huden kokar och ska spricka när som helst. Var det värt det? Lite smått faktiskt, för har fått spendera en heldag med Anna å Marie nu å senast vi kunde göra det är så länge sen så ingen minns när det var. Anna hade med sig lunch (frukost för den morgontrötta Lina) samt lite melon som vi åt ute. Solade å pratade en massa skit så klart, sen gjorde vi en otroligt god kycklingsallad med grillad kyckling, sallad, tomat, gurka, kiwi, äpple å en kall sås/dipp till det. Sen avslutade vi dagen med lite Wii å en promenad. Kan ha varit den mest lyckade dagen på länge så därför kan det nog vara värt att se ut som en kokt kräfta i några dagar.


Kommentarer
Postat av: Lill

Håller med om att det ibland är värt det. Från en annan som lider av RMH





Röd Med Huvudvärk

2008-05-29 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0