Pustar ut

Skulle ju lagt upp lite bilder från lördagen för några dagar sen, men fick lite dåliga nyheter då så det blev aldrig av. Mamma berättade nämligen att familjens hund Sindy kan ha livmodercancer och att veterinären ville ge henne en spruta redan i fredags, något som mina föräldrar sa nej till direkt. Jag fattade det som att Sindy mådde väldigt dåligt och att hon inte har mycket kvar så bestämde mig för att sticka hem å gosa lite extra mycket med henne eftersom det kanske blir sista gången. Väl här hemma så kan jag ärligt talat inte se någon skillnad på henne sen senast jag va hemma. Hon ser fortfarande lika pigg å glad ut som alltid, dvs så pigg som man kan vara när man är en Golden som blivit hela 13 år. Det ser inte ut som hon lider, men det är samtidigt väldigt svårt att avgöra. Det är bara att hoppas att hon inte gör det för det ser verkligen inte ut som det. Troligtvis lever hon väl inte så där jättelänge till hur eller hur, för som sagt 13 år är ingen vanlig ålder för Goldens, men känns ändå skönt å veta att det inte var så allvarligt som jag trodde..
image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0