Skator

Igår tänkte jag att jag skulle få en perfekt natts sömn, verkligen 8h å allt. Eftersom jag inte sovit mycket alls natten innan så skulle det gå lätt att somna tidigt för en gångs skull. Gick å la mig kl 23 å läste en halvtimme ungefär för ögonen gick knappt att hålla öppna. Somnar in å sover hur bra som helst TILLS de förbannade skatorna sätter igång å skriker kl 5 på morgonen. Förra året va det bara en utanför så gick oftast att somna om efter en stund då men nu verkade det va hur många som, galandet tog aldrig slut..
Så efter ännu en sömnlös natt är man nu rätt trött å seg, det är väl bara å hoppas att dom hittat ett annat tak att sitta på tills imorn för jag funderar starkt på att leta upp ett luftgevär

Kommentarer
Postat av: Lill

Vad läste du? Själv har jag läst Explosivt byte nu. Helt underbar har saknat henne

2008-05-08 @ 16:16:59
Postat av: Lina

Håller faktiskt på å läser den också nu, hon är ju så underbar.. Hur kan hon drabbas av allt egentligen?

2008-05-08 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0