Sorg, saknad, tomhet

Sindy 950930-080513

Idag kl 16.40 försvann hon från denna jord. Den bästa vännen man någonsin kunde skaffa sig kommer aldrig någonsin mer att finnas vid ens sida. Aldrig någonsin mer kommer man få se hennes glada sig när man kommer in genom dörren, det kvittade vara sig man varit borta 10 min eller några månader, glädjen va alltid total.
Hur ska man nu kunna komma hem en hel sommar utan att ha en hund som vaktar vid ens sida o det stora läskiga huset. Det kändes alltid tryggt att ha henne i närheten, nu kommer det bara kännas tomt. En tomhet jag inte förstår än, en tomhet jag inte har en aning om hur jag ska fylla


Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Åh Lina! Jag hörde det sorgliga! :(

Jag beklagar sorgen! Hoppas att allt är okej. Jag vet ju trots allt hur det är och det är ta mej fan inte lätt! :(

Puss & kram Anna

2008-05-15 @ 22:49:15
Postat av: Anna Larsson

Åh lina, jag hörde det sorgliga som hänt! :(

Jag beklagar sorgen! Hoppas att allt är okej. Jag vet ju trots allt hur det är, och det är ta mej fan inte lätt!:(

Puss & kram Anna

2008-05-15 @ 22:51:09
Postat av: Angelica

Usch vad hemskt, förstår att du känner som du gör. vet inte vad jag skulle ta mig till om Shiela gick bort. Dom sprider ju sån glädje.

2008-05-16 @ 09:24:38
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0