Bläää

Ja, det här med att älska snö kanske va å ropa lite hej innan man kommit över den frusna ån. Får jag sitta inne framför brasan så visst, då är snö hur mysigt som helst.. MEN ska jag behöva cykla i en massa uppförsbackar från å till skolan (å jag vet inte hur det går ihop sig men det är bara uppförsbackar vilket håll man än åker) där snön ligger packad å ännu mer packas på mina stackars däck. Därmed när man cyklar upp för en av alla backar (även i motvind bör tilläggas) så blir det ungefär som att man cyklar två tramp framåt men åker tillbaka ett, två tramp framåt men åker tillbaka ett osv. Och alla som vet min historia med cykelolyckor bör vara oroliga nu när snön har kommit. Speciellt ifall snön ligger kvar till nästa lördag då det är Lucakraballen på Konsert å Kongress, är ju än så länge 100procentig med att ramla när jag ska dit på fest. Men innan dess är det tenta, den tentan som jag har fasat för i ca 1,5år, KONSTRUKTIONEN!! Det kommer bli en lång vecka det här :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0