Bus eller godis

Igår hade vi halloweensittning på NH med programmet. Personligen tyckte jag kvällen var hur rolig som helst även om det tog tid för NH att starta musiken så vi kunde dansa. Efter NH blev det bastu på Flamman och efter det bjöd Pettzon på pulvermos och köttbullar vilket resulterade i att jag va hemma ca halv fem imorse. Därmed blev jag inte jätteglad när det började ringa på dörrklockan kl 10 imorse. Upptäckte ganska snart att det va barn som var ute efter halloweengodis och bestämde mig därmed för att stanna kvar i sängen, dels för att jag inte hade orken att säga nej jag har inget godis men också dels för att jag troligtvis hade sett mer skrämmande ut än vad de utklädda gjorde :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0