En blöt kväll på HG

Igår stack några ifrån klassen till HG för att äta lite mat och dricka lite öl. Eftersom jag hade stressat hela dagen samt bara ätit två rostade mackor innan HG så blev jag full typ efter andra ölen. Hade ju egentligen inga planer på att bli full men eftersom jag blev det så kom automatiskt suget efter att festa så vi gick hem till Forre där jag hade lämnat lite sprit en vacker dag för länge sen vilket bara förvärrade saken. När jag väl kom till HG gjorde benen som de ville och resten av kroppen hade inget val än att hänga med. Så nu sitter jag här med ett huvud som inte slutar snurra, med en andedräkt som fortfarande luktar vitlök efter maten igår och ett hår som skulle skrämt självaste Einstein och funderar på ifall jag ska åka hem till Silverdalen eller om jag ska gå på kravall istället?? Kan ju inte påstå att jag har någon större lust att sitta på ett tåg idag eller är körduglig ifall jag hade fått låna broderns bil.. Men är det egentligen bättre att gå på kravall??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0