En lista

Eftersom jag kom hem en hel timme tidigare än jag trodde idag så tänkte jag bjuda på en lista som jag förresten hittade hos Angelica: angelica-j.blogspot.com

DIN/DITT FÖRSTA :
operationer: titt-hål i knät som senare ledde till korsbandsrekonstruktion
piercingar: öronen när jag va väldigt liten
sporter: började med pingis (trea i kalmar län som 13-åring *stolt*) men fotbollen va det jag fastnade för
husdjur: min älskade Sindy som gick bort i maj.. RIP
konsert: säkert någon hives eller hellacopters-konsert på metro när föräldrarna släppte ut mig i den stora vida världen
kärlek: alla mina bröders kompisar som jag skulle gifta mig med (å då menar jag allihopa på en gång)

JUST NU:
äter du: på mitt hår?? nä inget faktiskt
dricker du: inget där heller
lyssnar du på: rise against - the good left
väntar du på: att det ska bli imorn så jag får se min Marie
har på du på dig: det otroligt sexiga: träningsbyxor och skjorta

DIN FRAMTID:
barn: ja tack, många ska det va också
giftermål: jag är väl tjej eller? alla tjejer har väl ett drömbröllop som dom fantiserat om sen dom va typ fem :)
karriär: hemmafru.. nädå, systemvetare som förhoppningsvis inte jobbar med programmering

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar? inget slår en bamsekram från rätt person
kortare eller längre? lagom är bäst, sen va definitionen på lagom är, är ju en hel annan fråga
snygg mage eller snygga armar? rumpa
busig eller lydig? alltid bus

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling? jodå, förlåt mamma, det är inte sånt här du ska behöva läsa :S   
tappat bort glasögon/linser? jodå, första linsen jag tappade va på HV71-Luleå i Kinnarps arena, fråga mig inte varför jag kommer ihåg detaljerna
brutit ett ben? nä, korsbandet gjorde tillräckligt ont
rymt hemifrån? inte längre än till "berget med stenen"
röntgats? allt för många gånger
krossat någons hjärta? tyvärr, förlåt
nobbat någon (som haft känslor för dig)? än en gång, förlåt
gråtit när någon dött? i floder

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet?
absolut
gud? skulle vara skönt att skylla på honom när jag gör något dumt, men nä
mirakel? både ja å nej
aliens? vi kan omöjligt vara den enda planeten i universum med liv
magi? ooooja.. fick en kompis sår att försvinna med sand, vatten å ketchup när jag va fem.. är inte det magi så vet jag inte vad
ett himmelrike? ja varför inte, hellre det än helvetet
tomten? är man yngst och dessutom sladdbarn får man i tidig ålder reda på den grymma sanningen
änglar? kan väl va mysigt
transformers? är nog inte helt säker på definitionen av en transformer.. vägrar se filmen så det kanske är mitt svar eller?

BLANDAT:
är du kär i någon? hmm, kan man inte svara på den direkt så är det nog ett nej
önskar du att du bodde någon annanstans? ja, vill till australien nu, eller i alla fall veta om jag får åka dit
tycker andra att du är attraktiv? hoppas det
dricker du? det finns inget bättre än ett stort glas kall mjölk
använder du droger? bara alkohol
vilket schampo använder du? Herbal Essences - Kamomill
vilken parfym använder du? Hugo Deep Red
vad är du rädd för? ormar, sprutor, höjder, lök, hästar, kor (försökte bota den i somras men gick inte så bra), UFBFS, osv
gillar du att tvätta? nja, det är ganska smärtfritt nu när vi har tvättmaskin i lägenheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0