En sån där dag

Idag är det bara en sån där dag då man önskar att dagen bara kunde ta slut. För det första så har jag drömt en massa konstigt nu igen vilket betyder att jag knappt har sovit något inatt. För det andra så är det jobb hela dagen, eller ja iaf till kl 16 vilket får in mig på det tredje: Efter jobbet är det styrelsemöte där vi har bjudit in alla som är intresserade av att se vad SAKS styr med egentligen (ingen bra idé för tillfället måste jag säga). Men där är inte dagen slut än, utan efter styrelsemötet så är det möte med Hyresgästerna på Kårallen, vilket planeras hålla på till kl 20 då jag äntligen får åka hem... Åka hem för att plugga :S.. Med andra ord, det är bara en sån där dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0