Fundersam

Det är inte varje dag man får brev från KP (En del av Folksam), eller rättare sagt, jag har aldrig fått det förut så självklart undrade jag vad tusan det här handlar om. Eftersom jag har bråkat rätt mycket med Folksam förut kunde det ha varit som kräver sina pengar tillbaka eller ännu bättre, att dom kom på att jag va mer än 5% invalid och ville ge mig lite mer :P
Men så dramatiskt var det inte denna gång utan det handlade bara om min avtalspension från förra året, men det står bara hur mycket jag tjänade, inte något om hur mycket dom betalat in som "premie till KAP-ålderspension".. Hm får nog ta å läsa igenom det där lite bättre sen för nu blir det burgare på Flamman, mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0