Glömsk

Kom nyligen hem från Flamman där vi lyssnade på musik man blev knäpp av, åt hamburgare som va tjockare än tjockast men hade väldigt trevligt.. Men väl där började vi prata lite smått om sektionens tidning och i varje tidning måste jag skriva min lilla ordförandespalt vilket jag helt hade glömt bort.. Deadlinen är på fredag och eftersom jag kommer sitta på möte hela dagen imorn efter jobbet så lär jag va skapligt trött för att skriva den imorn... Å vad leder detta till? Jo att jag måste skriva den nu, visst är jag trött nu med, men skulle vara skönt att ha ledigt imorn eftersom jag måste packa inför helgen osv (tjejer packar ju i snitt tre gånger mer än vad de behöver).. Men vad ska man skriva om den här gången då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0