Hur okompetent får man va?

När jag beställde biljetter till Växjö förra veckan upptäckte jag att det blev lite billigare med Mecenat-kortet. Det va ju bara det att jag slänger mitt sånt varje år och tänker "när ska jag ha nytta av det egentligen", lite dumt kanske men men.. Beställde hur som helst ett nytt och skulle få hem det i brevlådan inom 48h, det är bara det att igår va det en vecka sen och jag hade inte sett skymten av det. Kontaktade Mecenat och fick svar idag om att mitt kort ligger hos Kårservie i Kårallen och att om jag kunde vara vänlig att gå in på Mecenats hemsida och fylla i mina rätta adressuppgifter till nästa gång...

Då har jag blivit lite nyfiken nu, hur har dom lyckats skicka till rätt adress alla andra gånger när jag inte begärt att få kortet ens en gång?? Har inte flyttat sen jag började plugga liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0