I had a dream!

Hade en konstig dröm inatt/imorse.. Den gick ut på att jag var med i någon slags tävling och när man blev utröstad ringde ens klocka och man skulle gå till skolan, alternativt praktiken i mitt fall. Nu va det ju bara så att jag aldrig blev utröstad och fick alltså aldrig gå till praktiken, tills jag helt plötsligt insåg att jag faktiskt drömmde och öppnade ögonen... 7.16, ops en kvarts försovning, mobilen låg i sängen därmed antar jag att den stängts av omedvetet = stress!!

Idag är den enda dagen denna vecka som jag inte har möte efter jobbet och tänker därför njuta av sticka direkt hem, se ikapp lite serier för att lite senare sticka till Flamman å äta hamburgare och lyssna på jazz.. Kan väl inte påstå att jazz är någon favorit men va gör väl det när man får träffa sina klasskompisar för en gångs skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0