Jag är en svag människa

Det som inte fick hända den här helgen hände igår. Hade gett mig fasen på att bara plugga den här helgen och absolut inte gå ut å festa.. Men efter att ha suttit i SAKS-rummet ett tag tog vi några öl i torsdagspuben och fick mersug, med andra ord hamnade vi på kravallen efter mycket om å men... Men kvällen var ändå hur kul som helst så lite värt det va det..
En lite underlig grej som hände under kvällen var att på förfesten hittade jag en vikinigahatt och fick på ett villkor ta med den till kravallen: Om du har med dig den hem så måste du ha den på julsittningen också! Absolut sa ja, dum som man är :P Hela kvällen fick jag gå runt å hålla i den för snodd blev den, men jag va även duktig nog att sno tillbaka den trots att det kanske inte var för mitt eget bästa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0