Julölsprovning

Idag va dagen de släppte julöl på systemet så automatiskt va idag dagen då SAKS provade julöl till ett reportage till SAKSAREN (sektionens tidning). Sex sorter blev det och sammanlagt bara två  hela öl var, men det kändes som mycket mer. Vid provsmakning tre började alla bli lite sliriga och kom på väldigt opassande "övriga kommentarer", några exempel tänker jag inte ge för i så fall stänger dom nog ner min blogg. Nädå så farligt va det inte, men tänk er själva å sitta som ensam tjej med Per, Fredda, Mattias, Petzon och Jakob, det är inte världens lättaste :P
Som tur va slutade kvällen tidigt då alla ville hem å se på fotbollen, även jag.. Upptäckte dess värre att jag inte har 9an på mitt rum och en sökning nu skulle bara ta en massa tid med min gamla TV, och vardagsrummet vill jag inte sitta i nu för Snjezana verkade väldigt sjuk så skulle bara störa henne stackaren. Ska nog följa det på text-tv istället, jag är ju från "landet" så det är ju inget nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0