Livet är väl bra ironiskt

Min bärbara dator har inte mått så bra i egentligen en ganska lång tid då den blir för varm direkt när den står på ett bord till exempel, dvs den dör då. Idag tänkte jag att det kanske är dags att kolla upp det för att få den lagad innan garantin går ut i januari. Har än en gång vänt upponer på mitt rum för att hitta ett ynka litet papper som jag egentligen aldrig trodde skulle återfinnas. Men jodå, den låg på ett av alla mina ställen med organsierad röra. Vart köpte jag datorn då?? Tänkte att man kanske borde höra med dom först om man ska skicka den till dom eller direkt till Acer, så vilket företag?? Gissa?? Bara en snabbis?? Jo, Datorbutiken! Gissa då också vilket företag som gick i konkurs idag?? Jo, Datorbutiken! Livet är bra ironiskt alltså.. Men dom hade i alla fall varit snälla nog att skriva en liten snabb lathund om hur man skulle göra vid just såna här situationer, det är alltså bara att höra av sig till Acer personligen å hoppas att dom hjälper trots att jag inte köpte den direkt från dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0