Paniken steg där ett tag

Kom precis på att jag var dubbelbokad på fredag kl 11, å tro mig nu, det är stora grejer det här :P..
I några veckors tid har det varit planerat att Anna å jag ska åka ner till Växjö för att hälsa på Marie just den här helgen som kommer och vår buss går kl 11 på fredag förmiddag. Men under helgen glömde jag totalt bort det trots att Marie och jag pratat om det dagligen för det va nämligen så (som jag förstått i alla fall) att mina föräldrar skulle stanna till här i Linköping för 11-kaffet på fredag morgon (dom ska åka utomlands... ännu en gång utan mig :P) och jag sa självklart att jag skulle vara hemma..
Insåg detta för kanske tio minuter sen och ringde därför i panik hem till mamma å pappa och sa att ni måste komma en timme tidigare ifall ni vill ha kaffe, sen får ni köra ner oss till resecentrum.. Pappa förstår inte vad jag pratar om eftersom jag som vanligt pratar extremt snabbt när jag är lite hispig, men till slut inser han att jag har missuppfattat hela situationen och berättar lite snällt att det inte är förens helgen efter som de ska åka. Men ärligt tycker jag inte att det är så konstigt att jag har missuppfattat det här när mamma frågar "du är väl ledig på fredag nu då?"..

haha, mitt liv är sååå innehållsrikt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0