Roligaste lunchen på länge

Innan jag skriver detta vill jag bara passa på att be Fredda om förlåtelse för att jag faktiskt skriver det :)

Idag precis som alla andra dagar åkte vi upp till SAKS-rummet och åt vår lunch. Det brukar vara ganska mycket folk där men idag var det bara Forre, Fredda och jag. Mitt i ätandet ser jag en spindel (med världens längsta ben) fira ner sig från taket, detta alltså en bit bakom Fredda. Eftersom jag tycker spindlar är sjukt obehagliga så börjar jag peka samtidigt som jag ser livrädd ut. Fredda tolkar detta som att det sitter något på honom (en råtta trodde han :P) och hoppar upp från stolen börjar klä av sig tröjan och fortsätter "dansa" runt, bara det att varje gång han närmade sig spindeln så började Forre och jag peka och se hysteriska ut men samtidigt så kunde vi inte säga något för vi skrattade alldeles för mycket. Detta höll på ett tag tills han till slut hade ner den stackars spindeln på golvet och då kunde jag äntligen få ur mig DÄR.. Fredda lugnade ner sig men skratten fortsatte ett bra tag till ;)
Nu kanske inte det här låter så jätteroligt för det va kanske en sån grej som man egentligen hade behövt vara där för :).. Men det va synd att ingen tänkte på att ta upp en kamera och filma händelsen för det hade blivit ett klassiskt youtube-klipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0