Tack Snjezana

Det här med att man måste köpa mat för att överleva är bara ett onödigt ont. Känns som jag är inne på HK varje dag nuför tiden. Idag gick jag som vanligt omkring i min lilla värld och valde mina varor, ställer mig i kö när.. pampampampam... plånboken ligger hemma på skrivbordet :S.. Går ur kön ringer till Snjezana å frågar om hon kan se min plånbok någonstans, jodå den låg där. Jag börjar svamla om att jag ska hitta nåt ställe att sätta korgen på så kommer jag hem.. Hon fattar ingenting, dels för att jag inte har berättat varför jag va i sånt desperat behov av pengar men dels för att jag pratar väldigt å då menar jag väldigt snabbt. När hon väl förstår min situation så ger hon det mest ärliga hånskrattet jag någonsin hört, tack för den Snetch :P.. Men sa att hon kunde komma ner med den, det tackade jag ju knappast nej till.. Ibland är det bra med en kombo ;)


Kommentarer
Postat av: Wedlund

Din blogg blev sjukt svårläst när den är placerad till höger sådär!!



Tänk på de 10 budorden för layout jag lärde er i ettan!

2008-11-05 @ 22:35:11
Postat av: Wedlund igen

Glömde säga att den är jättefin i övrigt! =)

2008-11-05 @ 22:36:01
Postat av: Lina

Tack Crille :)

Du får väl helt enkelt anpassa fönstret så det ser bra ut då ;)

2008-11-06 @ 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0