Fortsätter drömma

Brukar det inte gå i perioder där man minns sina drömmar?? Det känns hur som helst som att jag är inne i en sån just nu. Nattens dröm handlade om min farfar, vilket var ganska plågsamt eftersom jag saknar honom något oerhört. Det var fars dag och han hade kommit på besök, han var sig lik bara piggare. Istället för att jag skulle ge honom en blomma eller något så gav han mig ett brev som det stod "Du behöver inte oroa dig Lina, allt kommer ordna sig". Jag är inte en sån som tror på att drömmar ska mena något å sånt där tjafs utan snarare handlar om omgivning/upplevelser om det ens ska handla om något. Men drömmen fick mig hur som helst att börja tänka, framför allt på den bästa människan som försvann utan att jag hann säga hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0