Legotrippen

Det kanske är dags att berätta lite om gårdagens roligheter. Som man kanske kunde listat ut så blev det ju självklart kravall istället för Silverdalen. Seg som jag va så hade jag svårt att komma igång under kvällen och blev aldrig så tokfull som jag trodde jag skulle bli av en vinare vilket bara var bra. Istället kunde jag sova länge, vakna bara lite trött för att jag just sov länge men helt utan bakfylla. Men nu ska vi inte hoppa fram så långt, redan på eftermiddagen bestämde coffe och jag att vi skulle ha fotokrig eftersom han la ut några icke så smickrande blider på mig på facebook och samtidigt gjorde en liten berättelse om SM-pateten, i och för sig så tyckte jag berättelsen var rolig trots att den inte speglade sanningen speciellt bra. Fotokriget gick alltså ut på att ta så hemska kort på varandra som möjligt... Jag hade inte en chans att vinna eftersom han körde sina fulknep och kittlade mig så fort han fick chansen, därmed fick han även den här gången bilder när jag ligger på golvet och chippar efter luft. Nästa gång ska vi nog sätta lite regler innan.

Bilderna:



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka roliga bilder. :)

2008-11-10 @ 14:17:39
URL: http://jareback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0