Vem har haft en intressant natt?

I did.. Gick å la mig ganska tidigt igår för att jag ville läsa ut min bok, lyckades inte redigt med det utan hade somnat med boken i handen, va tydligen extremt trött igår.. 20 minuter senare vaknar jag igen och tror att jag har sovit en hel natt. Trött va jag och av någon anledning fick jag för mig att jag försov mig så jag hoppar upp ur sängen börjar springa omkring i rummet samtidigt som jag tänker att jag aldrig får sova ut ordentligt, och brukar det vara så här mörkt på morgonen i vanliga fall?? Börjar inse att något inte stämmer och tittar på klockan, eftersom jag är rätt blind utan linser eller glasögon så va jag helt bombsäker på att klockan va 6.40 (vilket egentligen inte hade varit en försovning), går lite närmare och klockan så jag verkligen ser vad det står, och då visade det sig att klockan bara va 00.40.. En lättad Lina lägger sig igen och somnar snabbare än kvickt..

Vad jag inte har kommit på än är varför jag trodde mitt alarm gick av, tryckte till å med på knappen för att stänga av det.. Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0