Vill ha fredag

Ojoj, är det en förkylning jag känner?? Har haft ont ihuvudet hela dagen, halsont har kommit smygande hela dagen och lite småhostningar har lämnat min mun. Jag hoppas verkligen inte det blir mer än så här för det är helg och då ska man inte vara sjuk, ska man vara sjuk kan man lika gärna passa på att vara det på jobbet..
Vad händer i helgen då? Jo för det första kommer mina kära föräldrar på besök imorn förmiddag innan de flyger vidare till Grand Canaria (minns jag rätt?), dom vill självklart ha fika när dom kommer å muffinsens står i ugnen, mmm luktar gott.. Efter det åker vi ut till Tornby å förstöra lite mer pengar.. Efter det blir det att göra sig iordning till kvällens sittning, patetsittning med temat 50/50 så jag har tänkt att klä ut mig till.. ha trodde du verkligen jag skulle säga det nu ;)
Men lovar att lägga upp en helt otroligt snygg bild på mig innan festen drar igång imorn..
Har även lovat att sy ihop Freddas å Schermans kostymer, vilket jag troligen kommer få ångra imorn då jag sa att jag inte behöver så mycket tid, ops.. men det är morgondagens problem.. 

Nu ringer äggklockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0