En bitter Lina

Klockan är mer än 22.45, samma tid som securitas kom hem till oss en fredag senast. Idag är det onsdag och jag hör väldigt väl grannarnas musik. Borde jag ringa?? Egentligen borde jag nog det, men eftersom jag vill behålla grannsämjan så gör jag inte det. Tycker det är lite trångsynt. Istället tänker jag snart lägga mig och muttra i sängen för att imorn åka till FOI ännu surare och eventuellt skrämma skiten ur Fredda så han inte vågar prata med mig mer, stackarn :P..
Har fortfarande inte kommit på någon hobby vilket också gör mig arg för jag har haft ännu en extremt tråkig kväll. Är nog i behov av ett projekt, gärna ett som tar tid.. Frågan är bara vad? Det tål att tänkas på.. Kanske kommer på något imorn när humöret förhoppningsvis är lite bättre :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0