Fel men ändå så rätt

Vad kan det här handla om? Självklart min svåra kris med att jag inte har några vita kläder tills på lördag. Mitt i jakten hittar jag den finaste klänningen jag någonsin sett, gissa vilken färg.... Lila så klart. Med svart spets över hela klänningen så det lila lyste fint igenom. Jag har alltid sagt till mig själv att om jag hittar en ny klänning som jag alltid älskar så ska jag köpa den även om jag måste ringa hem till mamma å gråta för att pengarna helt plötsligt tog slut. För när det väl är dags att hitta den där klänningen inom några dagar så finns den ju självklart inte där. Alltså lika bra att passa på.
Men hittade iaf något vitt, kort klänning som jag måste ha leggins under typ. Men har en chans till på mig för att hitta något annat å det är på fredag. Becka ville shoppa när hon kom hit så kan ju inte göra henne besviken ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0