Fest som vanligt

Den lugna fredagskvällen blev inte så lugn. Istället blev det ett besök på Flamman där vi dansade å hade hur kul som helst.
Ikväll blir det inte helelr så lugnt då det är Sjukhusfest på NH. Har hört att den är slutsåld så folk kommer det knappast vara brist på i alla fall :).. Råkade köpa en ny snygg klänning som jag tänkte ha på mig ikväll, denna gång på Gina Tricot för 250kr bara. Hade tänkte köpa något för max 300 så för en gångs skull höll budgeten.. Nu blir det inga mer klädköp på den här månadens csn.. Men är fortfaradne sjukt sugen på jackan jag la upp för några dagar sen, men det är väl bara å inse att jag får gå i samma gamla slitna jacka i år igen :S.. Men nu ska vi inte tänka på det, nu är det att ladda inför fest om gäller :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0