För er som inte läst aftonbladet idag

Kvinna satte folk i koskräck..

Utklädd till ko jagade hon barn i Ohio. Polisen grep henne när hon iklädd ko-kostym jagade små barn. Efter två dagar i fängelse var Michele Allen fortfarande klädd i sin annorlunda outfit.

- Sug mina spenar, skrek hon åt vakterna.

Michele Allen, 32, väckte stor uppmärksamhet i Middletown, Ohio, när hon berusad bestämde sig för att utklädd till ko ge sig ut på stan. Egentligen skulle hon skulle göra reklam för ett nöjesfält med spöktema. Men hon kom på andra tankar och under den minst sagt vilda eskapaden lyckades den berusade kon stoppa trafiken, urinera offentligt och skrämma små barn.

- Det är lustigt. När jag tänker på halloween eller spökturer så tänker jag inte på kor som läskiga, men den här var det, säger Mark Hoffman vid polisen till New York Post.

Inga kläder under

När hon greps av polisen togs masken av, men dräkten fick Michele Allen behålla.

- Det visade sig att hon inte hade några kläder på sig under den, säger Hoffman.

Efter två dagar i fängelse var Michele Allen fortfarande klädd i sin minst sagt annorlunda party-outfit.

- Sug mina spenar, skrek hon åt vakterna.

Michele Allen har dömts till en månads fängelse för förargelseväckande beteende. Enligt domaren är hon dock i första hand en fara för sig själv och inte för allmänheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0