Förberedelser inför the big 22

Som sagt så fyller jag år på onsdag och eftersom Anna har hittat på något bus som hon ska dra med mig på imornkväll måste jag alltså ikväll förbereda det lilla födesledagsfikat jag kommer ha. Med andra ord så har jag bakat nonstop sen jag kom hem, SKITKUL verkligen för då har jag ju äntligen något att göra under kvällarna. Men det tog bara 1,5h, vilket jag tycker är konstigt för det känns som det tar så lång tid när jag i vanliga fall bara bakar en sak å nu bakade jag tre.. Men tror jag lyckats med allt iaf, vågar inte smaka förens på onsdag för då jag får se om de andra faller ner till golvet medvetslösa av kakförgiftning :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0