Har inte hittat någon hobby än

Ny vecka alltså inget att göra fram tills helgen, får inte ens träna längre eftersom jag äter penicillin nu igen men det är sista dagen imorn så på onsdag har jag inga ursäkter längre.
Det värsta med att inte ha något att göra efter jobbet är att alla de där småsakerna som man egentligen borde göra läggs på is det med. Eftersom jag är drottningen på att skjuta upp saker så har jag nu kommit på tankesättet "Men gör jag det här idag så har jag ju inget att göra imorn", det blir liksom en ond cirkel.
Tog tag i en del av mitt liv idag i alla fall, men självklart på jobbtid för jag var tvungen att skriva ut det å har inte orkat fixa nya patroner till min skrivare så hade ju egentligen inget val. Jag gjorde äntligen en intresseanmälan för att få plugga i Australien på RMIT i Melbourne nästa hösttermin. Alltså det jag har att göra nu är motiveringsbrev, fixa å greja med mitt CV, skaffa intyg från StuFF (om dom bara ville svara någon gång). Det är alltså dessa saker som läggs på is men jag ska verkligen fixa dem nu i veckan, ha det va ju nästan så jag trodde mig själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0