Lättlurad

Så idag har väl inte varit en jättebra dag, hade jättesvårt att somna inatt vilket har medfört en sprängande huvudvärk som vägrar släppa. Fredda som alltid brukar vara så snäll fick den jättebra idéen att jävlas med mig idag. Igår hade han med sig några "småmackor" av seasomfrön tänkta med honung (vilket kan vara det äckligaste som finns). Han påstod att dom var jättegoda å självklart trodde jag honom. Alltså smakade jag en liten bit, men usch va hemska dom var. Kunde inte riktigt sätta fingret på vad det smakade tills han berättade att det var honung. Idag fick han för sig att lura mig genom att säga att det här var några andra "småmackor" utan honung. Egentligen trodde jag honom inte från början, men tänkte att det kunde det ju faktiskt vara, vad vet jag liksom :P.. Tog ännu en gång en pytteliten bit men spottade ganska snabbt ut den den här gången. Fredrik lutar sig tillbaka, skrattande och samtidigt väldigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0