På jakt efter vitt

Sitter nu på jobbet och har en timme kvar att jobba på. Men på något konstigt sätt så har vi redan hunnit med veckans arbete, i alla fall det mesta. På måndag ska vi rapportera till chefen om vad vi har gjort och även få feeback på det vi gjort så vem vet, det kanske visar sig att vi har gjort helt åt helskotta fel men man lär sig väl av sina misstag va?? :S

Efter jobbet ska jag hämta Forres bil hemma hos Babben vilket betyder att jag måste lämna cykeln där för att sen gå till skolan/jobbet imorn. Egentligen skulle Babben ha gått från Ryd hem men eftersom han fyller år idag tänkte jag att jag skulle vara lite snäll, Grattis Babben!
Igår blev det helt bestämt att vi ska på Lagens Änglar på lördag, detta är en fest där man ska ha vita kläder på sig vilket i sin tur leder till PANIK. Jag äger som mest lite vita tröjor, de flesta som jag brukar svettas i på gymmet, alltså blir det shopping direkt efter jobbet med Sneta å Lena, därav lån av bil. Jag ska försöka hitta mig en vit klänning inom rimligt pris om det ens är möjligt den här tiden på året. Skor behöver jag som tur är inte tänka på för en gångs skull, för köpte ju mina supersnygga knytslingerskor (bra namn :P, men hittar inte rätt ord så slog ihop många istället) som jag köpte till togafesten förra terminen. Vad kan man mer behöva? Vita leggings så man inte behöver frysa ihjäl på hemvägen kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0