Sorg i våra hjärtan

Jag kan idag med sorg meddela att vi aldrig mer kommer få sen denna vackra skapelse, jag kan idag meddela att MYSen är borta. Vart han nu är kan jag inte svara på men jag är säker på att Forre gjorde det rätta valet.
 Jag kommer ihåg första gången jag träffade MYSen, då va jag så ung å oförståndig att jag bara skrattade åt honom men med tiden växte sig den lilla vanskapade kreation in i våra hjärtan och vi kommer alltid att sakna honom. Första gången man fick prova på MYSen var en riktig upplevelse, för MYSen var alltid svårstartad och han gjorde ofta så att det blev svårt att se. Många gånger testade vi MYSens gränser och det kanske är därför han har mått som han gjort den senaste tiden och det ber vi om förlåtelse för, men man borde veta att denna lilla bil ändå var en terrängbil. 

Kommentarer
Postat av: forsmyr

Den kommer sannerligen saknas, får se hur länge jag klarar mig utan bil...

2008-10-20 @ 17:55:12
URL: http://forsmyr.se
Postat av: Lina

Jag ger det max ett halvår :D

2008-10-20 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0