Trötta som få

Fortfarande kvar på jobbet å det enda jag å Fredda gör för tillfället är att sitter å sjunger I'm the Scatman (stavas det så?). Vi har båda sovit väldigt lite inatt för Fredda kom på att han var tvungen å trimma skägget kl 23.45 igår, tro mig han har mycket skägg så tid tar det:P.. Samtidigt ungefär såg jag på en film som jag absolut var tvungen att se, PS Jag älskar dig, om ni ska se den så läs inte boken före, boken är sååå mycket bättre. Men i alla fall så är vi väldigt väldigt trötta efter den här dagen och har svårt å koncentrera oss för tillfället. Fredda sitter å funderar på om han ska börja sälja korv efter kravaller eller inte, kanske en vinneridé, vem vet. Kan bli lite fortsättning på den fronten senare i livet. Vad gör jag då?? Just nu ingenting förutom att skriva här samtidigt som jag hoppas klockan helt plötsligt skulle hoppa fram ca 20 minuter så man kan få gå hem å sova en eftermiddagstupplur för det här med att jobba hela dagarna är inget vi filfackare är vana vid :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0