JobbPub

Ikväll är det pub på jobbet och jag har råkat hamna i den grupp som styr upp detta. Detta betyder att jag kommer jobba (frivilligt iofs) ikväll, kommer inte ens hinna hem emellan så undrar när jag kommer vara hemma ikväll. Antar att det inte blir så sent eftersom folket ändå ska upp å jobba imorn men man vet ju aldrig. Många har säkert småbarn hemma och ser detta som sin chans att komma bort hemifrån, lika bra att passa på å göra det ordentligt då!
Eftersom jag är rätt så ny i den här gruppen så fanns det liksom inget ansvarsområde för mig, men fick idag ett mail om att jag kommer hjälpa till att rätta frågesporten + att jag ska ta med, vänta på det, vänta på det (totalt taget från How I met your mother) 15 stycken pennor!!! Ojoj vilket ansvar :P
Fast självklart upstod det lite problem ändå eftersom jag inte vet vart man får ta såna saker å Dennis som jag brukar fråga om allt sånt inte är här idag. Som tur är så är det inte så många i vår korridor här idag så kunde smyga till kopieringsrummet och tömma skåpet på pennor, får hoppas ingen saknar dem tills imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0