Ångest

Veckan har än så länge bara bestått av jobb och träning och det är väl så veckan kommer fortsätta. Men det kommer ske en liten förändring imorn å på fredag. Fredda och jag ska nämligen vara med på ett så kallat internat där vi sitter å planerar ett projekt från första starten. Eller rättare sagt den här delen av projektet.. Det är bara det att när vi fick reda på vad internatet gällde hade vi ca 4h på oss att få ihop material och ha något att presentera imorn, snacka om att vi har ångest för vi har ingen aning om hur många det kommer vara där och vi har egentligen ingen aning om vad vi ska säga :S.. Hur det går får jag återkomma till imorn.
Jag har ett annat litet problem just nu, på fredag ska jag lämna in ordförandespalten till sektionens tidning men allt jag skriver låter som det är specialskriver till småbarn, samtidigt som jag inte kommer på vad jag ska skriva om. Ordbajs som i vanliga fall brukar vara min starka sida har nu på något sätt övergett mig. Även min väldigt livfulla fantasi har försvunnit, vad är det som händer egentligen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0