Blev visst reklam

Jag vet, har varit väldigt dålig på att skriva den här veckan men har typ haft skrivarkramp samt att jag inte gjort så mycket. Min förkylning är nästan helt å hållet borta, bara den där hemska efterrethostan som är kvar så tänkte att jag skulle börja träna på allvar nästa vecka, eller eventuellt imorn beroende på hur mycket jag hostar inatt. Har inte tränat något (om man inte räknar brännbollen förra veckan som jag faktiskt fick träningsvärk av) sen i maj och kilorna har med all sannolikhet stigit uppåt, har inte vågat ställa mig på vågen än.
Ikväll har jag i alla fall varit i Norrköping med bror och hälsat på vår andra bror med sambo. Vi tittade på fotbollen och spelade lite spel. Spelade ett nytt spel idag som heter Kung Fu Fighting, sjukt kul. Alla som har spelat Spank the Monkey kommer garanterat uppskatta det här spelet också. Man ska precis som man tror slå specialattacker mot varandra tills det bara står en levande. Väldigt simpelt spel som skulle passa på vilken förfest som helst. Kan detta låta som en reklam tro??
Imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra, känns konstigt nu när nolle-p är över och man inte gör något när man kommer hem längre. Det kan nog bli en hel del läsande den här terminen eftersom jag inte behöver plugga hemma alls. Boken just nu är självklart en Marian Keys Är det någon där? vilken är väldigt gripande samtidigt som den är rolig. Kanske inte lika rolig som hennes andra böcker men absolut lika bra ändå. Hmmm, är nog bäst jag går å gör något vettigt nu innan jag börjar göra reklam för ännu fler saker :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0